TENES Klub SportowyWarszawa, Ursus |
POSTANOWIENIA OGÓLNE
ZASADY ROZGRYWEK
!Organizator dysponuje 4 dzikimi kartami na sezon, które pozwalają na start bezpośrednio z pozycji 30-35 wedle uznania organizatora (do wyzwania osoba z miejsc 30-34 w rankingu)!
Organizator zastrzega sobie również możliwość przywrócenia do rozgrywek gracza (na dokładnie to samo miejsce rankingu), który w trakcie poprzedniego sezonu na maks. 30 dni przed końcem rozgrywek musiał z nich zrezygnować z uwagi na odniesioną kontuzję uniemożliwiającą dalszą grę.
2.Warunkiem rozegrania meczu jest wyzwanie przez zawodnika innego gracza do pojedynku za pośrednictwem systemu on-line.
3. Każdy zawodnik znajdujący się na liście rankingowej może wyzwać na mecz gracza znajdującego się w rankingu maksymalnie o 7 miejsc wyżej. W przypadku wygranej, zawodnik wyzywający zajmuje miejsce przegranego, a przegrany i pozostali zawodnicy za nim sklasyfikowani przesuwają się o jedno miejsce w dół rankingu. W przypadku przegranej wyzywający pozostaje na swoim miejscu w klasyfikacji ogólnej.
4.Zawodnik rzucający wyzwanie ma obowiązek: ustalenia ze swoim przeciwnikiem daty i godziny meczu, zarezerwowania kortu oraz wprowadzenia do systemu on-line terminu meczu w ciągu 5 dni (120 godzin) od daty wyzwania. W przypadku niedopełnienia tych obowiązków zostaje przyznany automatyczny walkower na korzyść wyzwanego, a rzucający wyzwanie otrzymuje ostrzeżenie.
5.W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wyzwanym, rzucający wyzwanie ma obowiązek zgłoszenia tego faktu do organizatora co najmniej 24 godziny przed automatycznym walkowerem. W tej sytuacji organizator będzie próbował skontaktować się z wyzwanym. W przypadku braku kontaktu z organizatorem wyzwanemu grozi przyznanie walkowera na korzyść wyzywającego
6.Poprzez brak możliwości skontaktowania się Organizator rozumie nieodebranie połączeń. Informowanie przeciwnika o wyzwaniu poprzez SMS bądź e-mail odbierane są jako niewystarczalne.
7.Zawodnicy powinni ustalić termin spotkania dogodny dla obu stron, przy czym wyzwany do gry ma obowiązek zaproponować co najmniej dwa terminy rozegrania meczu, w tym przynajmniej jeden popołudniowy. Terminy te muszą uwzględniać dostępność kortów.
8.W przypadku braku terminu dogodnego dla obu graczy, rzucający wyzwanie ma obowiązek dostosować się do jednego z terminów podanych przez zawodnika, którego wyzywa do pojedynku.
9.Mecz powinien być rozegrany w terminie nie dalszym niż 14 dni (336 godzin) od daty wyzwania. W niektórych przypadkach Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia tego okresu o kolejne 3-4 dni.
10.Mecze rozgrywane są tylko na kortach Klubu Sportowego TENES do dwóch wygranych setów. Zamiast 3 seta - supertiebreak do 10 pkt.
11.Na każdy mecz wymagana jest rezerwacja kortu minimum na 2 godziny. Nie ma możliwości krótszych rezerwacji i/lub zmniejszenia płatności w przypadku kiedy mecz trwał krócej.
12.Wynik spotkania należy niezwłocznie zgłosić do recepcji klubu zaraz po jego zakończeniu.
13.Zawodnicy dzielą się opłatą za wynajęcie kortu na dwóch. Cena wynajmu kortu zgodna z cennikiem letnim Tenes Klub. Uczestnikom rozgrywek należy się zniżka przy każdej opłacie za kort meczowy oraz umożliwia im się korzystanie z dodatkowych zniżek wynikających z użytkowania systemów: Multisport, Ok System, Fit Profit.
14.Mecze rozgrywane są 3 piłkami.
15.Mecze rozgrywane są na nawierzchni, którą wybierze wyzywający (dostępne są dwie: mączka ceglana i sztuczna trawa).
16.Zawodnik, który przegrał mecz może wyzwać swojego zwycięzcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 48h liczonych od czasu zakończenia pojedynku i wprowadzenia wyniku meczu przez organizatora.
17. Zawodnik, który wygrał mecz nie może zostać wyzwany w ciągu 48 godzin od zakończenia meczu, ale może w tym czasie rzucić wyzwanie kolejnemu graczowi.
18. Zawodnik, który przegrał mecz nie może rzucić wyzwania innemu graczowi w ciągu 24 godzin od zakończenia meczu, ale może być wyzwany przez innego gracza.
19. Zawodnik, który poddaje mecz przed jego rozegraniem, otrzymuje ostrzeżenie. Walkower może być wpisany najwcześniej po 24 godzinach od terminu wyzwania.
20. W wyjątkowych okolicznościach organizator zastrzega sobie prawo do anulowania meczu.
ZASADY KORZYSTANIA Z URLOPÓW
1.Każdy zawodnik ma prawo zgłosić swoją nieobecność (również spowodowaną kontuzją) korzystając z tzw. urlopu, którego długość w ciągu sezonu może wynieść łącznie maksymalnie 21 dni, przy czym najmniejsza ilość dni, na jaką można jednorazowo wziąć urlop to 7 dni.
ZASADY OTRZYMYWANIA OSTRZEŻEŃ
Wyróżnione oferty